Audyt jako metoda oceny działania WP-PRZ-mon-ajmod
W trakcie zajęć studenci zapoznają się z zagadnieniem audytu, jego rolą, zadaniami oraz trybem jego przeprowadzania
1. Co to jest audyt- idea i znaczenie
2. rodzaje audytów
3. Kto może przeprowadzić audyt
4. tryb prowadzenia audytu
5. tworzenie raportu z audytu
6. dobre praktyki w audycie
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK 1 Student potrafi zdefiniować rolę i zadania audytu
EK2. Student zna i potrafi przedstawić procedurę przeprowadzenia audytu
EK3. Student potrafi zrozumieć i zinterpretować dane zawarte w raporcie z audytu
Kryteria oceniania
2. Opis ECTS:
Udział w zajęciach : 30h
Praca w domu: 70h
SUMA 100 GODZIN / 25: =4 ECTS
Praktyki zawodowe
nie są wymagane
Literatura
P. Sołtyk, Ocena działalności audytu wewnętrznego w JST, LEX/el. 2019.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: