Seminarium magisterskie WP-PR-SEM-4SG
Treści merytoryczne: Problematyka zajęć zależna jest od indywidualnych zainteresowań studentów ewentualnie od aktualnych potrzeb naukowych Katedry
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student
EK1: potrafi poddać analizie przedmiot pracy magisterskiej
EK2: posiada umiejętność poprawnego formułowania problemów badawczych i ich rozwiązywania
EK3: posiada zdolność stosowania adekwatnych do przedmiotu badań metod badawczych
EK4: posiada zdolność logicznego prowadzenia wywodu i właściwego korzystania z materiałów źródłowych
EK5: rozumie potrzebę etycznego postępowania w toku swojej pracy badawczej
OPIS ECTS:
Udział w zajęciach - 60h
Opracowanie literatury - 40h
Przygotowanie pracy semestralnej - 50h
SUMA ECTS: 150h/25 = 6
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne, poprzez które osiągane są efekty kształcenia w obszarze umiejętności: dyskusja, analiza źródeł.
Metody dydaktyczne, poprzez które osiągane są efekty kształcenia w obszarze kompetencji dyskusja.
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia w obszarze umiejętności: praca pisemna
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia w obszarze kompetencji: ocenianie ciągłe.
Literatura
Podręczniki podstawowe: (1. J. Bardach, B. Leśnodorski, M. Pietrzak, Historia ustroju i prawa polskiego, Warszawa 2001; 2. M. Kallas, Historia ustroju Polski, Warszawa 2007; 3. D. Makiłła, Historia prawa w Polsce, Warszawa 2008)
Literatura szczegółowa jest wskazywana i dalej poszukiwana w zależności od podejmowanego tematu badawczego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: