Seminarium magisterskie WP-PR-SEM-4GSz
Treści merytoryczne:
Ustalane w zależności od tematyki, z którą związane są prace magisterskie studentów
Szczegółowej analizie poddawane są wybrane zagadnienia związane z infrastrukturą informacyjną i komunikacją elektroniczną
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK1:Posiada umiejętność poprawnego formułowania problemów badawczych i ich rozwiązywania
EK2:Posiada zdolność stosowania adekwatnych do przedmiotu badan metod badawczych
EK3:Posiada zdolność logicznego prowadzenia wywodu, posługiwania się językiem prawnym, prawniczym i technicznym oraz znajdowania i właściwego korzystania z materiałów źródłowych
EK4:Potrafi przygotować prace magisterską od strony technicznej, wykorzystując edytory tekstu oraz sporządzić bibliografie i aparat naukowy
EK5:Rozumie potrzebę etycznego postępowania w toku swojej pracy badawczej
Opis ECTS:
Udział w seminarium 120h
Lektura literatury: 250h
przygotowanie pracy magisterskiej: 350 h
Liczba ECTS = 34
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne: zajęcia dydaktyczne przeprowadza się w ramach kontaktu synchronicznego, w którym studenci oraz prowadzący zajęcia uczestniczą w seminariach realizowanych za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. Materiały z zajęć udostępniane są także za pomocą uczelnianej platformy Moodle.
Sposób weryfikacji metod dydaktycznych: prace semestralne/dyplomowe
Na ocenę 2: student nie potrafi przygotować założeń pracy magisterskiej od strony technicznej i merytorycznej
Na ocenę 3, 3,5: student potrafi przygotować założenia pracy magisterskiej od strony technicznej i merytorycznej w stopniu dostatecznym
Na ocenę 4, 4,5: student potrafi przygotować założenia pracy magisterskiej od strony technicznej i merytorycznej w stopniu dobrym
Na ocenę 5: student potrafi przygotować założenia pracy magisterskiej od strony technicznej i merytorycznej w stopniu bardzo dobrym
Literatura
Literatura jest polecana indywidualnie w zależności od wybranego tematu pracy magisterskiej
Literatura podstawowa:
G. Szpor (red.), Jawność i jej ograniczenia. Idee i pojęcia, C.H. Beck, Warszawa 2016.
A. Gryszczyńska (red.), G. Szpor (red.) W. Wiewiórowski (red.) Internet. Globalne gry. Global Games. C.H.Beck Warszawa 2021
A. Gryszczyńska (red.), G. Szpor (red.). Internet. Cyberpandemia. Cyberpandemic. C.H.Beck Warszawa 2020
G. Szpor (red.), A. Gryszczyńska (red.), K. Czaplicki (red.).Ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Komentarz. Wolters Kluwer Warszawa 2019
G. Szpor (red) K. Czaplicki (red.) Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Komentarz. Wolters Kluwer. Warszawa 2020
G. Szpor, C. Martysz, K. Wojsyk, Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Komentarz. Wolters Kluwer Wyd. 2, Warszawa 2015
G. Szpor (red.), K. Czaplicki (red.). Internet. Przetwarzanie danych osobowych. Processing of personal data, C.H. Beck, Warszawa 2019.
G. Szpor (red.), A. Gryszczyńska (red.), Internet. Strategie bezpieczeństwa,C.H. Beck, Warszawa 2017.
G. Szpor (red.), K. Czaplicki (red.). Internet. Analityka danych, C.H. Beck, Warszawa 2019.
I. Lipowicz (red.), M. Świerczyński (red.), G. Szpor (red.), Telemedycyna i e-Zdrowie. Prawo i informatyka, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2019.
Z. Duniewska (red.), R. Lewicka (red.), M. Lewicki (red.) Władza w przestrzeni administracji publicznej. Wolters Kluwer, Warszawa - Łódź 2020
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: