Prawo restrukturyzacyjne WP-PR-MON-Pre
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z przebiegiem postępowania restrukturyzacyjnego.
E-Learning
| W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | 
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK1: definiuje i wskazuje elementy postępowania restrukturyzacyjnego
EK2: wyjaśnia pojęcia związane z przebiegiem postępowania o otwarcie postępowanie restrukturyzacyjnego  
EK3: charakteryzuje rodzaje postępowania restrukturyzacyjnego 
EK4: określa przebieg  właściwego postępowania restrukturyzacyjnego  
EK5: charakteryzuje skutki układu 
Opis ECTS 					
Aktywność studenta 			Nakład pracy studenta
Udział w wykładzie 				30 
Przygotowanie do wykładu 			30 
Przygotowanie do egzaminu 			30
Konsultacje                                        10
Suma godzin 					100
Liczba ECTS 				100 godz./ 25 = 4
Kryteria oceniania
Efekt kształcenia nr 1 
Student definiuje i wskazuje elementy postępowania restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 2 (ndst): nie umie zdefiniować i wskazać elementów postępowania restrukturyzacyjnego  Na ocenę 3 (dst): poprawnie definiuje i wskazuje niektóre elementy postępowania restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 4 (db): definiuje i wskazuje większość elementów postępowania restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 5 (bdb): definiuje i wskazuje wszystkie elementy postępowania restrukturyzacyjnego  , potrafi podawać aktualne przykłady i problemy 
Efekt kształcenia nr 2 
Student wyjaśnia pojęcia związane z przebiegiem postępowania o otwarcie postępowanie restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 2 (ndst): nie umie wyjaśnić pojęć związanych z postępowaniem o otwarcie postępowanie restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 3 (dst): poprawnie wyjaśnia pojęcia związane z postępowaniem o otwarcie postępowanie restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 4 (db): swobodnie wyjaśnia pojęcia związane z postępowaniem o otwarcie postępowanie restrukturyzacyjnego, wyróżnia postępowanie o zatwierdzenie układu  
Na ocenę 5 (bdb): wyjaśnia z pełnym zrozumieniem pojęcia związane z postępowaniem o otwarcie postępowanie restrukturyzacyjnego, potrafi podawać aktualne przykłady i problemy
Efekt kształcenia nr 3 
Student charakteryzuje rodzaje postępowania restrukturyzacyjnego
Na ocenę 2 (ndst): nie umie scharakteryzować rodzajów postępowania restrukturyzacyjnego
Na ocenę 3 (dst): poprawnie ogólnie charakteryzuje rodzaje postępowania restrukturyzacyjnego
Na ocenę 4 (db): charakteryzuje w pełni rodzaje postępowania restrukturyzacyjnego
Na ocenę 5 (bdb): charakteryzuje w pełni rodzaje postępowania restrukturyzacyjnego , umie wyjaśnić istotę postępowania sancyjnego, podaje przykłady 
Efekt kształcenia nr 4 
Student określa przebieg  właściwego postępowania restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 2 (ndst): nie umie przebiegu właściwego postępowania restrukturyzacyjnego  
Na ocenę 3 (dst): poprawnie określa zasadnicze etapy  właściwego postępowania restrukturyzacyjnego 
Na ocenę 4 (db): płynnie określa większość cech właściwego postępowania restrukturyzacyjnego  
 Na ocenę 5 (bdb): określa  bez zastrzeżeń i szczegółowo przebieg właściwego postępowania restrukturyzacyjnego  
Efekt kształcenia nr 5 
Student charakteryzuje skutki układu
Na ocenę 2 (ndst): nie umie scharakteryzować skutków układu 
Na ocenę 3 (dst): poprawnie scharakteryzuje  skutki i rodzaje układów 
 Na ocenę 4 (db): biegle scharakteryzuje  skutki układu, umie określić jego sens 
Na ocenę 5 (bdb): scharakteryzuje  skutki układu, umie określić dalszy tok związanych z jego wykonaniem, uchyleniem, zmianą 
Metoda dydaktyczne i sposoby weryfikacji:
EK1: metoda dydaktyczna: wykład problemowy, wykład konserwatoryjny, sposób weryfikacji: egzamin pisemny
EK2: metoda dydaktyczna: wykład problemowy, wykład konserwatoryjny, sposób weryfikacji: egzamin pisemny
EK3: metoda dydaktyczna: wykład problemowy, wykład konserwatoryjny, sposób weryfikacji: egzamin pisemny
EK4: metoda dydaktyczna: wykład problemowy, wykład konserwatoryjny, sposób weryfikacji: egzamin pisemny
EK5: metoda dydaktyczna: wykład problemowy, wykład konserwatoryjny, sposób weryfikacji: egzamin pisemny
Literatura
Literatura uzupełniająca:dr hab. Anna Hrycaj, prof. dr hab. Andrzej Jakubecki, prof. dr hab. Antoni Witosz, Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe. System Prawa Handlowego. Tom 6, Warszawa 2016
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: