Social Media- ujęcie socjologiczne WP-CWC-N-1-SMus
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2023/24_L: |
Efekty kształcenia
Efekty uczenia:
CwC1_W18 - student zna prawne, ekonomiczne, społeczne oraz techniczne aspekty mediów społecznościowych.
Opis ECTS:
Udział w ćwiczeniach - 15 godzin.
Przygotowanie prezentacji zaliczeniowej - 20 godzin.
Przygotowanie do dyskusji podczas zajęć dydaktycznych - 20 godzin.
Studia literaturowe - 20 godzin.
Konsultacje - 15 godzin.
Łącznie 90 godzin / 30 godzin = 3 ECTS
Kryteria oceniania
Metody oceny:
1. Warunkiem dopuszczenia do zaliczenia przedmiotu jest obecność na zajęciach – dopuszczalna jest 1 nieobecność na zajęciach dla studiów stacjonarnych niezależnie od powodu absencji. Większa liczba nieobecności dopuszczalna jest wyłącznie w przypadku długoterminowego zwolnienia lekarskiego lub rekonwalescencji szpitalnej.
2. Prezentacja tematyczna oraz dyskusja. Prezentacja tematyczna powinna obejmować ważne i aktualne społecznie-ekonomicznie-politycznie zjawiska, których przestrzenią realizacji są media społecznościowe. W trakcie zajęć dydaktycznych odbywa się dyskusja na temat prezentowany przez studentów.
Dla wskazanych form sprawdzania wiedzy przyjmuje się poniższe progi punktowe i kryteria oceny:
Ocena bardzo dobry (5) – od 90% do 100%;
Ocena dobry plus (4,5) – od 80% do 90%;
Ocena dobry (4) – od 70% do 80%;
Ocena dostateczny plus (3,5) – od 65% do 70%;
Ocena dostateczny (3) – od 60% do 65%;
Ocena niedostateczny (2) – poniżej 60%.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
1. A. Mac, E-Przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla twojej firmy, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.
2. A. Miotk, Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013.
3. A. Podlaski, Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.
4. D. Kirkpatrick, Efekt Facebooka, Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011.
5. E. Bailyn¸ Przechytrzyć Social Media, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013.
6. E. Deckers, J. Falls, Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013.
7. J. van Dijk, Społeczne aspekty nowych mediów. Analiza społeczeństwa sieci, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011.
8. K. Pankiewicz (red.), E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2008.
9. M. Czaplicka, Zarządzanie kryzysem w social media, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2014.
10. M. Sadowski, Rewolucja Social Media, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013.
11. W. Gustowski, Komunikacja w mediach społecznościowych, Wydawnictwo Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, Gdynia 2012.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: