Biznes w Sieci - perspektywy globalne i regionalne WP-CWC-N-1-BwS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022/23_L:
Celem kształcenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności oraz unikatowych kompetencji interdyscyplinarnych, w szczególności w zakresie biznesu i prawa. Absolwent ma mieć wiedzę o regulacjach prawnych dotyczących nowych technologii oraz rozumieć procesy kształtowania się społeczeństwa informacyjnego. |
W cyklu 2023/24_L:
Celem kształcenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności oraz unikatowych kompetencji interdyscyplinarnych, w szczególności w zakresie biznesu i prawa. Absolwent ma mieć wiedzę o regulacjach prawnych dotyczących nowych technologii oraz rozumieć procesy kształtowania się społeczeństwa informacyjnego. |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2023/24_L: |
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
- prawne aspekty mediów społecznościowych
- zasady prowadzenia marketingu i reklamy w Internecie
- zasady budowania środowiska startupu
- zasady projektowania modeli biznesowych
- podstawowe trendy rynkowe w określonym czasie
Literatura
I. Literatura podstawowa:
E. Ries, Metoda Lean Startup.
Start-up a uwarunkowania sukcesu. Wymiar teoretyczno-praktyczny, Szkoła Główna Handlowa; 2017.
Polskie Startupy, Startup Poland, https://startuppoland.org/report/polskie-startupy-2022.
Startupy w Polsce - raport 2019, https://www.parp.gov.pl/storage/publications/pdf/Startupy-w-Polsce---raport-2019_200117.pdf.
II. Literatura dodatkowa:
G. Kubera, Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony.
S. Blank, B. Dorf , Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku.
Uwagi
W cyklu 2022/23_L:
Brak |
W cyklu 2023/24_L:
Brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: