Seminarium magisterskie WP-ADZ-2-SEM-MB
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
AD2_W01, AD2_W03, AD2_W04, AD2_W06, AD2_W07:
w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych
AD2_W05
zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.
AD2_U01, AD2_U02, AD2_U03, AD2_U04, AD2_U05, AD2_U06, AD2_U07, AD2_U08, AD2_U09, AD2_U10:
potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań
AD2_K01, AD2_K02:
w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia
AD2_K03, AD2_K04, AD2_K06:
w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem: 16 h
Praca własna studenta (lektura literatury, analiza orzecznictwa, przygotowanie projektu planu i rozdziału pracy): 84 h
Suma godzin: 100/25 (1 pkt ects = 25 h pracy studenta) = 4 ECTS
Kryteria oceniania
Metody weryfikacji efektów kształcenia:
praca dyplomowa/ocenianie ciągłe
Kryteria oceniania:
AD2_W01, AD2_W03, AD2_W04, AD2_W06, AD2_W07:
na ocenę 2: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - nie zna i nie rozumie pojęć, instytucji i struktur (w tym reguł normatywnych i prawidłowości nimi rządzących), statusu jednostki oraz wpływu unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych
na ocenę 3, 3,5: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - w stopniu podstawowym zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych
na ocenę 4, 4,5: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - dobrze zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych
na ocenę 5: w granicach wyznaczonych tematem pracy mgr. - bardzo dobrze zna i rozumie pojęcia, instytucje i struktury (w tym reguły normatywne i prawidłowości nimi rządzące), status jednostki oraz wpływ unormowań dotyczących tego zakresu na zmiany stosunków społecznych
AD2_W05:
na ocenę 2: nie zna i nie rozumie metod, procedur i narzędzi pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.
na ocenę 3, 3,5: w stopniu podstawowym zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.
na ocenę 4, 4,5: dobrze zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.
na ocenę 5: bardzo dobrze zna i rozumie metody, procedury i narzędzia pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania strony merytorycznej pracy mgr.
AD2_U01, AD2_U02, AD2_U03, AD2_U04, AD2_U05, AD2_U06, AD2_U07, AD2_U08, AD2_U09, AD2_U10:
na ocenę 2: nie potrafi oceniać zjawisk społecznych przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać danych na ten temat i odpowiednio ich prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań
na ocenę 3, 3,5: w stopniu podstawowym potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań
na ocenę 4, 4,5: dobrze potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań
na ocenę 5: bardzo dobrze potrafi oceniać zjawiska społeczne przez pryzmat regulatorów zachowań administracji publicznej w dziedzinie objętej tematem pracy mgr., zbierać dane na ten temat i odpowiednio je prezentować pod kątem wskazania prawidłowości i prognozowania skutków działań
AD2_K01, AD2_K02:
na ocenę 2: w związku z przygotowywaną pracą mgr. nie jest gotów do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia
na ocenę 3, 3,5: w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów w stopniu podstawowym do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia
na ocenę 4, 4,5: w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów w dobrym stopniu do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia
na ocenę 5: w związku z przygotowywaną pracą mgr. jest gotów w bardzo dobrym stopniu do stałego aktualizowania wiedzy na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej oraz podejmowania interakcji z innymi celem jej zdobycia
AD2_K03, AD2_K04, AD2_K06:
na ocenę 2: w zakresie tematyki pracy mgr. nie jest gotów do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
na ocenę 3, 3,5: w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów w stopniu podstawowym do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
na ocenę 4, 4,5: w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów w dobrym stopniu do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
na ocenę 5: w zakresie tematyki pracy mgr. jest gotów w bardzo dobrym stopniu do formułowania celów, opinii i sądów oraz rozstrzygania dylematów dotyczących organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
Literatura
Podstawowa:
R. Zenderowski, Praca magisterska : jak pisać i obronić? : wskazówki metodologiczne, Warszawa 2007/2008
literatura służąca ćwiczeniu warsztatu naukowego seminarzystów dobierana w zależności od ich zainteresowań
Uzupełniająca: brak
W cyklu 2022/23_Z:
Podstawowa: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: