Seminarium magisterskie WP-AD-SEM-2SzG
Treści merytoryczne:
Ustalane w zależności od tematyki, z którą związane są prace magisterskie studentów. W szczególności analizowane są wybrane zagadnienia związane z infrastrukturą informacyjną [e-dokumentacją, bazami danych, e-rejestrami i systemami informacyjnymi], komunikacją elektroniczną [e-podpisy i e-pieczęcie, BIP, ePUAP, portale] oraz z cyberbezpieczeństwem.
Metody oceny:
Studenci pod kierunkiem promotora piszą pracę magisterską oraz przygotowują wystąpienia na zadane tematy. Warunkiem uzyskania zaliczenia jest uczęszczanie na seminaria i przygotowanie kolejnych rozdziałów pracy wg ustalonego harmonogramu.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. Posiada umiejętność poprawnego formułowania problemów badawczych i ich rozwiązywania.
2. Posiada zdolność stosowania adekwatnych do przedmiotu badań metod badawczych.
3. Posiada zdolność logicznego prowadzenia wywodu, posługiwania się językiem prawnym, prawniczym i technicznym oraz znajdowania i właściwego korzystania z materiałów źródłowych.
4. Potrafi przygotować pracę magisterską od strony technicznej, wykorzystując edytory tekstu oraz sporządzić bibliografię i aparat naukowy.
5. Rozumie potrzebę etycznego postępowania w toku swojej pracy badawczej.
ECTS
Udział w seminarium: 30 h
Przygotowanie pracy: 50 h
Literatura: 20 h
Liczba ECTS 100h/25 h = 4 ECTS
Kryteria oceniania
Metody dydaktyczne: zajęcia dydaktyczne przeprowadza się w ramach kontaktu synchronicznego, w którym studenci oraz prowadzący zajęcia uczestniczą w seminariach realizowanych za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. Materiały z zajęć udostępniane są także za pomocą uczelnianej platformy Moodle.
Sposób weryfikacji metod dydaktycznych: prace semestralne/dyplomowe
Na ocenę 2: student nie potrafi przygotować pracy magisterskiej od strony technicznej i merytorycznej
Na ocenę 3, 3,5: student potrafi przygotować dostateczną pracę magisterską od strony technicznej i merytorycznej
Na ocenę 4, 4,5: student potrafi przygotować bardzo dobrą magisterską od strony technicznej i merytorycznej
Na ocenę 5: student potrafi przygotować bardzo dobrą pracę magisterską od strony technicznej i merytorycznej
Literatura
Literatura jest polecana indywidualnie w zależności od wybranego tematu pracy magisterskiej
Literatura podstawowa:
G. Szpor (red.), Jawność i jej ograniczenia. Tom 1. Idee i pojęcia, C.H. Beck, Warszawa 2016.
A. Gryszczyńska (red.), G. Szpor (red.), Internet. Cyberpandemia,C.H. Beck, Warszawa 2020.
I. Lipowicz (red.), M. Świerczyński (red.), G. Szpor (red.), Telemedycyna i e-Zdrowie. Prawo i informatyka, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2019.
G. Szpor (red.), K. Czaplicki (red.) Internet. Analityka danych, C.H. Beck, Warszawa 2019.
G. Szpor (red.), K. Czaplicki (red.) Internet. Przetwarzanie danych osobowych. Processing of personal data, C.H. Beck, Warszawa 2019.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: