Zarządzanie i audyt w administracji WP-AD-2-ZAA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2024/25_L: |
Efekty kształcenia
A. Wiedza
1. Zna znaczenie zarządzania, dziedzin zarządzania, zna genezę.
2. Zna znaczenie audytu oraz potrafi uzasadnić potrzebę korzystania z tego instrumentu.
B. Umiejętność
3. Charakteryzuje zarządzanie oraz rolę jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu.
4. Charakteryzuje audyt oraz rolę jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu.
C. Kompetencje społeczne
5. Ma świadomość znaczenia zarządzania i audytu dla prawidłowego funkcjonowania administracji.
6. Potrafi pracować indywidualnie wykazując inicjatywę i samodzielność w działaniach oraz efektywnie współdziałać w pracy zespołowej, pełniąc w niej różne role.
Kryteria oceniania
ocena niedostateczna
A. Wiedza
1. Nie zna istoty pojęcia zarządzania w administracji publicznej, dziedzin zarządzania, genezy i koncepcji stosowanych
2. Nie zna zakresu pojęcia audytu, nie potrafi uzasadnić potrzeby istnienia audytu dla prawidłowej realizacji zadań w administracji publicznej.
B. Umiejętności
3. Nie potrafi scharakteryzować roli, jaką zarządzanie jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego.
4. Nie potrafi scharakteryzować roli, jaką audyt pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego.
C. Kompetencje
6. Nie ma świadomości znaczenia zarządzania i audytu w bieżącym funkcjonowaniu organu administracji publicznej.
7. Nie potrafi pracować indywidualnie oraz efektywnie współdziałać w pracy zespołowej.
ocena dostateczna:
A. Wiedza
1. Zna podstawy pojęcia zarządzania w administracji publicznej, dziedziny zarządzania, genezę i stosowanych koncepcji.
2. Zna podstawowe cechy audytu, uzasadnia w stopniu dostatecznym potrzebę istnienia audytu dla prawidłowej realizacji zadań w administracji.
B. Umiejętności
3. Charakteryzuje ogólnie zarządzanie oraz rolę, jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego.
4. Charakteryzuje ogólnie audyt oraz rolę, jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego.
C. Kompetencje
6. Ma dostateczną świadomość znaczenia zarządzania i audytu w bieżącym funkcjonowaniu organu administracji publicznej
7. Dostatecznie potrafi pracować indywidualnie oraz współdziałać zespołowo.
Ocena dobra:
A. Wiedza
1. Zna w stopniu dobrym pojęcie zarządzania w administracji publicznej, dziedziny zarządzania, genezę i stosowanych koncepcji.
2. Zna cechy audytu oraz potrafi uzasadnić potrzebę istnienia audytu dla prawidłowej realizacji zadań w administracji.
B. Umiejętności
3. Charakteryzuje zarządzanie oraz rolę, jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego. Umie uzasadnić konieczność istnienia różnych rodzajów zarządzania dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania administracji publicznej.
4. Charakteryzuje audyt oraz rolę, jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego. Umie uzasadnić konieczność istnienia audytu dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania organu administracyjnego.
C. Kompetencje
6. Ma świadomość znaczenia zarządzania i audytu w bieżącym funkcjonowaniu organu administracji publicznej.
7. Potrafi dobrze pracować indywidualnie wykazując inicjatywę i samodzielność w działaniach oraz potrafi współdziałać w pracy zespołowej
ocena bardzo dobra:
A. Wiedza
1. Bardzo dobrze zna podstawy pojęcia zarządzania w administracji publicznej, dziedziny zarządzania, genezę i stosowanych koncepcji.
2. Zna bardzo dobrze cechy audytu, potrafi w sposób wyczerpujący uzasadnić potrzebę istnienia audytu dla prawidłowej realizacji zadań w administracji.
B. Umiejętności
3. Bardzo dobrze charakteryzuje zarządzanie oraz rolę, jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego. Bardzo dobrze umie uzasadnić konieczność istnienia różnych rodzajów zarządzania dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania administracji.
4. Bardzo dobrze charakteryzuje audyt oraz rolę, jaką pełni w prawidłowym funkcjonowaniu organu administracyjnego. Bardzo dobrze umie uzasadnić konieczność istnienia audytu dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania organu administracyjnego.
C. Kompetencje
6. Ma wysoką świadomość znaczenia zarządzania i audytu w bieżącym funkcjonowaniu organu administracji publicznej, rozumie potrzebę ciągłego podnoszenia wiedzy w obszarze kontroli i audytu.
7. Sprawnie pracuje indywidualnie wykazując inicjatywę i samodzielność w działaniach oraz efektywnie współdziała w pracy zespołowej, pełniąc w niej różne role.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: