Metodyka nauczania języka obcego we wczesnej edukacji WNP-PPWZ-MNJOC-1
Przedmiot ma na celu przygotowanie studentów do prowadzenia zajęć z języka obcego we wczesnej edukacji. Obejmuje teoretyczne podstawy nauczania języka obcego, metody przygotowywania zajęć, classroom management, wykorzystanie nowych technologii w uczeniu języka obcego, przygotowanie pomocy dydaktycznych, sposoby urozmaicania zajęć wprowadzających gramatykę, praktyczne prowadzenie zajęć przez studentów.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EK 1. Student umie zaplanować zajęcia z języka obcego;
EK 2. potrafi przygotować zajęcia z wykorzystaniem nowych technologii;
EK 3. umie wprowadzić gramatykę w sposób dostosowany do możliwości uczniów;
EK 4. potrafi urozmaicić pracę z podręcznikiem
EK 5. zna podstawowe metody organizacji grupy w nauczaniu języka obcego
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach (20%), samodzielne przeprowadzenie zajęć z języka obcego (40%), konspekt zajęć z języka obcego (40%)
Literatura
Garton, S., & Copland, F. (2019). The Routledge Handbook of teaching English to young learners. Routledge.
Harmer, J. (2007). The Practice of English Language Teaching with DVD (4th Edition) (Longman Handbooks for Language Teachers) (4th ed.). Pearson Longman ELT.
Phillips, S., & Maley, A. (1994). Young Learners (Resource Books for Teachers) (Illustrated ed.). Oxford University Press.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: