Metodyka edukacji zintegrowanej w przedszkolu WNP-PPWZ-MEZPC
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Studenci rozumieją terminologię pedagogiczną związaną z integracyjną problematyką edukacyjną, integrują tę wiedzę z innymi dyscyplinami stanowiącymi podstawę rozumienia zasad integracji wiedzy, rozumieją nowe trendy dydaktyczne związane z edukacji przedszkolną, wiążą zdobytą wiedzę z szerszym kontekstem kulturowym i edukacją. Poznają psychologiczne, społeczne i filozoficzne warunki, w jakich nowe doktryny i paradygmaty z zakresu edukacji przedszkolnej są wprowadzane do praktyki nauczania w ramach istniejących systemów edukacji.
Poprzez obserwację i interpretację pozyskują informacje o procesie edukacyjnym na poziomie edukacji przedszkolnej, łączyć ją z wiedzą z innych dyscyplin. Konstruują rozwiązania z praktyki pedagogicznej w obszarze tematycznym, przedstawiać je słuchaczom i rozwijają w formie pisemnej.
Diagnozuje, analizuje, przewiduje zdarzenia i sytuacje edukacyjne związane z wczesną edukacją, opracowuje konspekty lekcji, łączy wiedzę praktyczną z teoretyczną, jest kreatywny i twórczy w swoich działaniach.
Uczestnicząc w działaniach na rzecz własnego rozwoju, wykorzystuje dziedzinę nauczania jako podstawę przyszłych działań zawodowych. Będzie doskonalił przyszłe umiejętności pracy oraz rozwijał umiejętność pracy w zespołach.
Kryteria oceniania
Na ocenę końcową składają się następujące kryteria:
1. Obecność na zajęciach(dopuszczalna jest 1 nieobecność)
Powyżej 50% nieobecności student nie będzie dopuszczony do zaliczenia.
2. Aktywność na zajęciach
3. Zadania wykonane na zajęciach
3. Projekt zespołowy i jego prezentacja (pisemna i ustna)
4. Zaliczenia wiedzy podczas kolokwium – należy udzielić odpowiedzi na pytania obejmujące treści zawarte w sylabusie, posługując się przy tym wiadomościami z literatury, jak i własnymi osądami.
Kryteria oceniania: Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest otrzymanie z każdej aktywności ocenianej punktowo co najmniej połowy maksymalnej liczby punktów przyznawanej za daną aktywność.
Łączna liczba punktów otrzymanych przez studenta jest przeliczana na ocenę zgodnie z zasadą:
91% i więcej ocena bardzo dobra
81%-90% ocena dobra plus
71%-80% ocena dobra
61%-70% ocena dostateczna plus
51%-60% ocena dostateczna
0%-50% ocena niedostateczna
Student otrzymuje ocenę niedostateczną (2,0), gdy nie wykazuje dostatecznego stopnia osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje mniej niż 50% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę dostateczną (3,0), gdy wykazuje większy niż niedostateczny, ale mniejszy niż dostateczny plus stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 50% do 60% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę dostateczną plus (3,5), gdy wykazuje większy niż dostateczny, ale mniejszy niż dobry stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 60% do 70% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę dobrą (4,0), gdy wykazuje większy niż dostateczny plus, ale mniejszy niż dobry plus stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 70% do 80% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę dobrą plus (4,5), gdy wykazuje większy niż dobry, ale mniejszy niż bardzo dobry stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 80% do 90% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student otrzymuje ocenę bardzo dobrą (5,0), gdy wykazuje większy niż dobry plus stopień osiągnięcia efektów uczenia się i uzyskuje od 90% do 100% sumy punktów na egzaminie/zaliczeniu/pracach kontrolnych
Student poszerza swoją wiedzę z zakresu wykładów, samodzielnie czytając i analizując teksty źródłowe.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: