Metodyka nauczania języka obcego we wczesnej edukacji WNP-PPW-MNJOC3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
|
W cyklu 2025/26_Z:
Zajęcia mają na celu przygotowanie studentów i studentek do prowadzenia zajęć z języka obcego na poziomie edukacji wczesnej. Zakres bejmuje teoretyczne podstawy nauczania jezyka obcego, metody przygotowywania zajęć, classroom management, wykorzystanie nowych technologii, przygotowanie pomocy dydaktycznych, zapoznanie się z różnorodnymi metodami, elementy mediacji, translanguagingu, a także praktyczne prowadzenie zajęć przez studentów. Zajęcia podzielone zostaną na moduły obejmujące takie zagadnienia jak: Metody dydaktyczne i formy zajęć: Sposoby weryfikacji efektów kształcenia: Kryteria oceny końcowej: Skala ocen: |
W cyklu 2025/26_L:
Zajęcia mają na celu przygotowanie studentów i studentek do prowadzenia zajęć z języka obcego na poziomie edukacji wczesnej. Zakres bejmuje teoretyczne podstawy nauczania jezyka obcego, metody przygotowywania zajęć, classroom management, wykorzystanie nowych technologii, przygotowanie pomocy dydaktycznych, zapoznanie się z różnorodnymi metodami, elementy mediacji, translanguagingu, a także praktyczne prowadzenie zajęć przez studentów. Zajęcia podzielone zostaną na moduły obejmujące takie zagadnienia jak: Metody dydaktyczne i formy zajęć: Sposoby weryfikacji efektów kształcenia: Kryteria oceny końcowej: Skala ocen: |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
|
W cyklu 2025/26_Z:
Garton, S. & Copland, F. (2019). The Routledge Handbook of Teaching English to Young Learners. Routledge. |
W cyklu 2025/26_L:
Garton, S. & Copland, F. (2019). The Routledge Handbook of Teaching English to Young Learners. Routledge. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: