Metodyka zintegrowanych zajęć w przedszkolu WNP-PEZ-MZWP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
W 01 opisać związki zachodzące między postawą nauczyciela a aktywnością dziecka
02 omówić założenia treści programowych w przedszkolu
03 scharakteryzować zasady, formy organizacyjne, podstawowe metody i stosowane środki dydaktyczne w pracy dydaktyczno-wychowawczej przedszkola
U 01 potrafi przygotować scenariusze zajęć w zakresie wszystkich obszarów edukacyjnych
02 wyjaśnić celowość planowanych form, metod pracy, wybranych środków dydaktycznych; wykorzystać refleksyjną postawę w programowaniu zajęć dydaktycznych z dzieckiem uzdolnionym oraz dzieckiem z trudnościami rozwojowymi
03 zdefiniować różnice celów i metod działalności wychowawczo – dydaktycznej w poszczególnych typach placówek
01 wykazuje refleksyjną postawę zorientowaną na dziecko, otwartość na nowe pomysły, wrażliwość na potrzeby dziecka.
FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA L
CZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOSĆI
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 30
Przygotowanie się do zajęć, lektury 40
Przygotowanie się do egzaminu
Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji 10
Inne formy
Sumaryczna liczba punktów ECTS 3
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: