Literatura dla dzieci WNP-PEZ-LIT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
W01. zna wyróżniki literatury dziecięcej i młodzieżowej
W02. omawia proces inicjacji literackiej i komunikacji literackiej małego dziecka
W03. potrafi omówić rozwój literatury dziecięcej w perspektywie historycznej,
W04. wyróżnia koncepcje wychowania zawarte w literturze dla dzieci,
W05. zna podstawowe formy gatunkowe tejże literatury, jej tematykę i główne motywy
W06. posiada wiedzę dotyczącą problematyki ilustracji i edytorstwa książek dla dzieci i młodzieży.
U01. potrafi dokonać analizy i intepretacji wybranych dzieł literatury dziecięcej
U02. potrafi skonstruować bajkę terapeutyczną
U03 potrafi dobrać literaturę i książki dziecięce w odniesieniu do współczesnych problemów społecznych i wychowawczych
K01. widzi potrzebę stałego zwiększania swojej wiedzy merytorycznej i kompetencji pedagogicznych w zakresie pracy dziecka z książką.
ECTS [1 ECTS = 30(25) godz.]:
udział w zajęciach: 15 godz.
przygotowanie bajki terapeutycznej: 10 godz.
zapoznawanie się z literaturą: 20 godz.
przygotowanie eseju: 15 godz.
suma godzin: 50 [50/25=2] ECTS=2
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: