Historia myśli pedagogicznej WNP-PEZ-HMP-CW-NP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024/25_Z:
W trakcie zajęć Studenci zdobywają podstawową wiedzę, umiejętności i kompetencje związane z historią myśli pedagogicznej, rozumiejąc jej wpływ na rozwój głównych nurtów w pedagogice. Uczą się również, jak dostrzegać, analizować krytycznie i interpretować współczesne problemy pedagogiczne, biorąc pod uwagę ich złożone uwarunkowania, takie jak społeczne i kulturowe. Program obejmuje takie tematy jak: wprowadzenie do zagadnień organizacyjnych i znaczenie projektów w pracy pedagogicznej, wkład starożytności i średniowiecza w myśl pedagogiczną, rozwój idei pedagogicznych w epoce nowożytnej, kluczowe tendencje w XIX-wiecznej pedagogice oraz współczesne wyzwania pedagogiczne. Kurs kończy się oceną projektów studenckich i podsumowaniem zdobytej wiedzy i umiejętności w postaci kolokwium. |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: