Konwersatorium pedagogiczne w języku angielskim na poziomie B2+ - Multicultural education WNP-PEZ-ANGPDS2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie:
- w pogłębionym stopniu założenia teorii wychowania, uczenia się i nauczania, kształcenia, opieki, w tym usytuowanie teorii kształcenia w zakresie pedagogiki, przedmiot i zadania teorii kształcenia oraz relacje dydaktyki ogólnej do dydaktyk szczegółowych, zagadnienie klasy szkolnej jako środowiska edukacyjnego, współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia, zagadnienie lekcji jako jednostki dydaktycznej, kompetencje i wymagania dotyczące pracy nauczyciela, pedagoga, wychowawcy, konieczność projektowania działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb i możliwości uczniów, potrzebę i sposób wyrównywania szans edukacyjnych,
- strukturę i funkcje systemu edukacji, wybrane systemy edukacyjne innych krajów.
Student potrafi:
- sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych kana-łów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych,
- stosować umiejętności językowe zgodne z wymaganiami określonymi na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, a w szczególności: porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w swojej dziedzinie oraz popularyzowania wiedzy w tej dziedzinie wśród niespecjalistów;
- pisać teksty przydatne w pracy akademickiej, jak na przykład: abstrakt, streszczenie, krótki artykuł;
- samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną, przedstawiając swoje poglądy w zakresie studiowanej dziedziny nauki oraz podając argumenty za i przeciw;
- poprowadzić i podsumować dyskusję motywując uczestników do aktywności i ustosunkowując się do wyrażonych opinii;
- inspirować i organizować proces uczenia się innych osób.
Student jest gotowy do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego, budowania warsztatu pracy pedagoga oraz badacza.
Opis ECTS:
udział w zajęciach – 8,
praca własna:
- wykonywanie zadań po zajęciach – 17,
- przygotowanie do zajęć (lektura tekstów) – 15,
- rozwiązywanie quizów do lektur – 10.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: