Warsztat pedagogiczny: Pedagogika lasu - doznanie natury w sobie WNP-PE-WAR-MP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Literatura obowiązkowa:
B. Śliwerski, M. Paluch, Uwolnić szkołę z systemu klasowo-lekcyjnego, Kraków, 2021
R. Louv, Ostatnie dziecko lasu, Warszawa 2020
A. Komorowska, M. Rokita, Kuchnia błotna, Kraków, 2019
J. Orzelska, W stronę pedagogiki istotnej egzystencjalnie, Kraków, 2014
M. Kostrzyński, Gawędy o wilkach i innych zwierzętach, Warszawa 2020
O. Tokarczuk, Czuły narrator, 2020
Literatura uzupełniająca:
B. Powell, Skauting dla chłopców, (reprint), 2010
T. Gooley, Jak czytać wodę, Kraków, 2018
J. Kurek, K. Maliszewski, W przestrzeni dotyku, Chorzów, 2009
U. Zajączkowska, Patyki i Badyle, Warszawa, 2019
Ch. Foster, Jak Zwierzę. Intymne zbliżenie z naturą, Poznań, 2017
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: