Seminarium magisterskie WNP-PE-SM-22-PBG-IG
Obejmuje ono:
1. przygotowanie koncepcji pracy magisterskiej w pierwszym etapie,
2. sporządzenie bibliografii i analizę literatury przedmiotu
3. konceptualizację pracy , sformułowanie celu badań, problemów i hipotez,
4. jej operacjonalizację, dobór metod, narzędzi, próby badawczej
5. realizację badań właściwych oraz analizę danych i wnioskowanie.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza o zasadach poznania naukowego
Rozumienie podstawowych pojęć
Znajomość problematyki badawczej
Umiejętność sformułowania celu badań
Postawienie problemów badawczych i hipotez
Właściwy dobór metod i narzędzi badań
Ocena granic etycznych badania w naukach społecznych
Kryteria oceniania
Brak postępów w realizacji badań - 2
Realizacja wymaganego minimum - 3
Rozwinięcie koncepcji badań i jej terminowa realizacja - 4
Kreatywne rozwinięcie tematu i finalizacja pracy - 5
Literatura
T. Pilch, T. Bauman, Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe
E. Babbie, Badania społeczne w praktyce
D. Silverman, Prowadzenie badań jakościowych
W. Zaczyński, Praca badawcza nauczyciela
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: