Seminarium licencjackie WNP-PE-SEM-2l-EW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
1. Student zna elementarną terminologię stosowaną w pedagogice/naukach o wychowaniu.
2. Student ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki w systemie nauk, zna subdyscypliny pedagogiki, zwłaszcza historię edukacji (subdyscyplinę pogranicza pedagogiki i historii).
3.Student ma elementarną wiedzę metodologiczną dotyczącą badań pedagogicznych (struktura pracy, cel i zakres badań, granice chronologiczne i terytorialne, baza źródłowa, problemy badawcze, metody i techniki badawcze, przypisy, bibliografia).
UMIEJĘTNOŚCI:
1. Student potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki (szczególnie historii edukacji) celem analizy oraz interpretacji problemów edukacyjnych.
2. Student posiada elementarne umiejętności badawcze umożliwiające prowadzenie prostych badań pedagogicznych, potrafi formułować wnioski, zaprezentować wyniki badań.
3. Student potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i pisemnie na tematy dotyczące wybranych zagadnień pedagogicznych, z wykorzystaniem ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
1. Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie (i realizuje) potrzebę rozwoju osobistego, wyznacza kierunki własnego rozwoju, kształcenia, samodyscypliny.
2. Student jest świadomy istnienia etycznego wymiaru w badaniach naukowych.
3. Student rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania swoich umiejętności, potrafi samodzielnie wykorzystywać dostępne mu źródła i opracowania naukowe.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: