Multicultural Education WNP-PE-MEDU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Opis ECTS:
udział w zajęciach – 15,
praca własna:
- przygotowanie do zajęć – 10,
- czytanie zadanej literatury – 15,
- przygotowanie scenariusza – 10.
Literatura
Literatura podstawowa
Ruth Benedict, Patterns of culture. Routledge: New York 1960.
Carl A. Grant, Christine E. Sleeter, Doing Multicultural Education for Achievement and Equity. Routledge: New York – London 2007.
Suzanne Majhanovich, Christine Fox, Adila Pasalic Kreso (Eds), Living Together. Education and Intercultural Dialogue. Springer 2009.
Literatura uzupełniająca
Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede, Michael Minkov, Cultures and Organisation. In-tercultual Cooperation and Its Importance for Survival. McGraw-Hill: 2010.
Josef Huber (Ed.), Intercultural competence for all. Preparation for living in a hetero-geneous world, 2012.
Jan Masschelein, Maarten Simons, In Defence of the School a Public Issue. Culture & Society Publishers, Leuven 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: