Historia myśli pedagogicznej WNP-PE-H-C
Przez lekturę i refleksję nad klasycznymi tekstami pedagogicznymi studiujący mają nie tylko poznać główne linie rozwoju pedagogiki jako nauki o wychowaniu, lecz również zdobyć umiejętność odczytywania i interpretowania zawartych w nich problemów pedagogicznych w świetle współczesnego stanu wiedzy.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie:
- najważniejsze tradycje i współczesne nurty i systemy pedagogiczne;
- ich historyczne i kulturowe uwarunkowania.
Student potrafi wykorzystać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych i zawodowych.
Student jest gotów do:
- podnoszenia poziomu swojej wiedzy i umiejętności;
- ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego;
- samooceny własnych kompetencji;
- doskonalenia swoich umiejętności;
- wyznaczania sobie nowych kierunków własnego rozwoju i kształcenia.
Kryteria oceniania
GRUPA I
Na ocenę końcową składają się: 50% punktów uzyskanych za dwa eseje tematyczne, 25% średniej punktów uzyskanych za quizy do lektur i 25% średniej punktów za zadania na ćwiczenia.
Kryteria oceniania:
5.0
- 90%-100% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania.
4.5.
- 80%-89% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania.
4.0
- 70%-79% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania.
3.5.
- 60%-69% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania.
3.0
- 50%-59% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania.
2.0 (niezdane)
- mniej niż 50% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania.
GRUPA II
Ocena na podstawie eseju na jeden z wybranych tematów.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: