Podstawy okulistyki WNP-P-WWRD-PO
Realizacja przedmiotu służy:
- uzyskaniu przez Studentów wiedzy o anatomii, fizjologii i etiopatogenezie układu wzrokowego,
- nabyciu przez Studentów umiejętności wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu podstaw okulistyki do interpretacji wpływu schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:
Efekt przedmiotowy 1. - E.1WW.W1, E.1WW.W2, E.1WW.W3, E.1WW.W4.
Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:
Efekt przedmiotowy 2. - E.1WW.U1, E.1WW.U2.
Efekty przedmiotowe w zakresie wiedzy:
Efekt przedmiotowy 1.
Student charakteryzuje w sposób pogłębiony anatomię i fizjologię układu wzrokowego i podstawy okulistyki, różnicuje zagadnienia w obrębie etiopatogenezy układu wzrokowego, opisuje funkcjonalne następstwa schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia, identyfikuje standardy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny we współpracy pedagogów ze specjalistami.
Efekty przedmiotowe w zakresie umiejętności:
Efekt przedmiotowy 2.
Student w sposób pogłębiony analizuje anatomię i fizjologię układu wzrokowego i wykorzystuje podstawy okulistyki, interpretuje wpływ schorzeń układu wzrokowego na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Kryteria oceniania
Ocena 3.0 (dst)
Student charakteryzuje w sposób elementarnie pogłębiony anatomię i fizjologię układu wzrokowego i podstawy okulistyki, z błędami różnicuje zagadnienia w obrębie etiopatogenezy układu wzrokowego, z trudem opisuje funkcjonalne następstwa schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia, z błędami identyfikuje standardy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny we współpracy pedagogów ze specjalistami.
Student w sposób elementarnie pogłębiony analizuje anatomię i fizjologię układu wzrokowego i wykorzystuje podstawy okulistyki, z trudem interpretuje wpływ schorzeń układu wzrokowego na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Ocena 3.5 (dst plus)
Student charakteryzuje w sposób dostatecznie pogłębiony anatomię i fizjologię układu wzrokowego i podstawy okulistyki, dostatecznie różnicuje zagadnienia w obrębie etiopatogenezy układu wzrokowego, dostatecznie opisuje funkcjonalne następstwa schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia, dostatecznie identyfikuje standardy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny we współpracy pedagogów ze specjalistami.
Student w sposób dostatecznie pogłębiony analizuje anatomię i fizjologię układu wzrokowego i wykorzystuje podstawy okulistyki, dostatecznie interpretuje wpływ schorzeń układu wzrokowego na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Ocena 4.0 (db)
Student charakteryzuje w sposób zadowalająco pogłębiony anatomię i fizjologię układu wzrokowego i podstawy okulistyki, dość dobrze różnicuje zagadnienia w obrębie etiopatogenezy układu wzrokowego, zadowalająco opisuje funkcjonalne następstwa schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia, dość dobrze identyfikuje standardy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny we współpracy pedagogów ze specjalistami.
Student w sposób zadowalająco pogłębiony analizuje anatomię i fizjologię układu wzrokowego i wykorzystuje podstawy okulistyki, dość dobrze interpretuje wpływ schorzeń układu wzrokowego na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Ocena 4.5 (db plus)
Student charakteryzuje w sposób odpowiednio pogłębiony anatomię i fizjologię układu wzrokowego i podstawy okulistyki, dobrze różnicuje zagadnienia w obrębie etiopatogenezy układu wzrokowego, wystarczająco dobrze opisuje funkcjonalne następstwa schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia, dobrze identyfikuje standardy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny we współpracy pedagogów ze specjalistami.
Student w sposób odpowiednio pogłębiony analizuje anatomię i fizjologię układu wzrokowego i wykorzystuje podstawy okulistyki, wystarczająco dobrze interpretuje wpływ schorzeń układu wzrokowego na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Ocena 5.0 (bdb)
Student charakteryzuje w sposób w pełni pogłębiony anatomię i fizjologię układu wzrokowego i podstawy okulistyki, bardzo dobrze różnicuje zagadnienia w obrębie etiopatogenezy układu wzrokowego, kompletnie opisuje funkcjonalne następstwa schorzeń układu wzrokowego i zaburzeń widzenia, w pełni identyfikuje standardy wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny we współpracy pedagogów ze specjalistami.
Student w sposób w pełni pogłębiony analizuje anatomię i fizjologię układu wzrokowego i wykorzystuje podstawy okulistyki, bardzo dobrze interpretuje wpływ schorzeń układu wzrokowego na funkcjonowanie wzrokowe małego dziecka.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: