Komunikacja alternatywna i wspomagająca (ACC) WNP-P-WWRD-KAIW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
|
W cyklu 2025/26_Z:
Celem zajęć jest budowanie świadomości słuchaczy, że brak mowy u dziecka wymaga wprowadzenia zastępczych sposobów porozumiewania się oraz przygotowanie studentów do gotowości w podjęciu wczesnej interwencji terapeutycznej i/lub poszukiwania rozwiązań dla dziecka z trudnościami w porozumiewaniu się i jego rodziny. W toku zajęć studenci zostaną wyposażeni w podstawową wiedzę na temat wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się, a także będą uczestniczyli w symulacji diagnozy dziecka z SPK oraz rozmowy z jego rodzicami, a także planowaniu, w oparciu o przeprowadzony fragment działań diagnostycznych, tego, jak powinna być przygotowana pomoc do komunikacji i w jaki sposób dziecko będzie mogło z niej korzystać. Studenci zostaną także zapoznani z programem do tworzenia tablic do komunikacji Board Maker. |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: