Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim WNP-P-PKN-KON-NISL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Efekty kształcenia
Student w zakresie:
wiedzy; - posługuje się wiedzą z zakresu niepełnosprawności intelektualnej, zna konsekwencje edukacyjne i rehabilitacyjne związane z niepełnosprawnością intelektualną
-ma podstawową wiedzę z zakresu metodyki edukacji i rehabilitacji realizowanych treści programowych, zna procedury metodyczne stosowane w pracy wielopoziomowej i zróżnicowanej
umiejętności; - korzysta z interdyscyplinarnej wiedzy teoretycznej w celu diagnozowania, analizowania i prognozowania rozwiązań metodycznych na poziomie I etapu edukacyjnego
- ocenia przydatność typowych metod, procedur postępowania edukacyjno- rehabilitacyjnego do realizacji zadań programowych związanych z usprawnianiem dziecka niepełnosprawnego
- samodzielnie planuje procesy edukacyjno-rehabilitacyjne, dobiera warsztat metodyczny do możliwości rozwojowych i potrzeb dziecka niepełnosprawnego
kompetencji; - rozumie i jest wrażliwy na potrzeby rozwojowe uczniów niepełnosprawnych i adekwatnie do ich możliwości, organizuje - poprawnie metodycznie - działania edukacyjne
- jest świadomy konieczności stosowania w praktyce indywidualizacji w edukacji i w rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Uzasadnienie ECTS: /2 ECTS/
-godziny kontaktowe - 12
-przygotowanie się do zajęć- 20
-przygotowanie się do zajęć
warsztatowych - 20
-przygotowanie scenariusza 30
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: