Logopedyczne studium przypadku WNP-P-LOK-SEM
Opis indywidualnego przypadku dziecka z diagnozą występującego u niego zaburzenia w rozwoju mowy, Przeprowadzenie analizy materiału teoretycznego i metodycznego. Napisanie pracy z praktycznymi zaleceniami.
Praca ma charakter empiryczny i jest oparta na metodologii nauk społecznych.
|
W cyklu 2025/26_L:
Opis indywidualnego przypadku dziecka z diagnozą występującego u niego zaburzenia w rozwoju mowy, Przeprowadzenie analizy materiału teoretycznego i metodycznego. Napisanie pracy z praktycznymi zaleceniami. |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PLOG_W01; Zna i rozumie budowę i funkcjonowanie obwodowych i centralnych narządów mowy odpowiedzialnych za nadawanie i odbiór mowy
PLOG_W05; Zna i rozumie prawne, organizacyjne i etyczne uwarunkowania wykonywania zawodu logopedy
Kryteria oceniania
Przyjęcie pracy zgodnie z wymaganiami edytorskimi i merytorycznymi.
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008.
2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004.
3. Wójcik K., Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską, Wolters Kluwer Polska S.A., Warszawa 2015.
|
W cyklu 2025/26_L:
1. Dudziak A., Żejmo A., Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów, Difin, Warszawa 2008. 2. Kolman R., Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Gdańsk 2004. 3. Wójcik K., Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską, Wolters Kluwer Polska S.A., Warszawa 2015. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: