Dawne techniki i technologie WNHS-ZDK-DTT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: | W cyklu 2022/23_L: |
Efekty kształcenia
- Zna i rozumie podstawową terminologię archeologii, antropologii kultury, historii, historii sztuki, zabytkoznawstwa, konserwatorstwa, geografii i kulturoznawstwa;
- Ma uporządkowaną podstawową wiedzę ogólną, obejmującą terminologię, teorie i metodologię nauk historycznych i społecznych;
- Ma podstawową wiedzę o powiązaniach archeologii z innymi dziedzinami nauki.
- Posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk społeczno kulturowych zachodzących w przeszłości; potrafi zidentyfikować ich przyczyny i skutki;
- Posiada umiejętności rozpoznawania i identyfikowania chronologicznego i funkcjonalnego różnych struktur materialnych;
Aktywność studenta/ nakład pracy w godzinach:
udział w zajęciach - 30 godzin
czas na przygotowanie prezentacji - 20 godzin
przygotowanie do zajęć - 20 godzin
przygotowanie pracy semestralnej - 20 godzin
SUMA GODZIN - 90
LICZBA ECTS - 90 GODZIN = 3 ECTS
Kryteria oceniania
1. aktywny udział w zajęciach (możliwe dwie nieobecności, trzecia - nawet usprawiedliwiona, wymaga dodatkowego zaliczenia)
2. prezentacja ustna na zadany temat
3. praca pisemna z aparatem na ten sam temat (min. 5 stron tekstu, czcionka Times New Roman 12)
Każdy student zobowiązany jest do przygotowania i przedstawienia jednej prezentacji w czasie semestru. Tematy prezentacji oraz ich terminy zostaną przedstawione studentom na pierwszych zajęciach. Prezentacja nie może być krótsza niż 30 minut. Ocenie podlega dobór materiału, klarowność prezentacji, struktura wystąpienia, wizualna atrakcyjność przekazu (liczy się atrakcyjność przekazu, która rzeczywiście ułatwia odbiór prezentowanych treści) i przygotowanie prelegenta.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: