Wybrane problemy z historii PRL WNHS-HI-PHPRL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student powinien:
1. mieć szczegółową, prowadzącą do specjalizacji, znajomość faktografii historii Polski w latach 1944-1989.
Posiada pogłębioną, uporządkowaną wiedzę o możliwościach interpretacji faktów historycznych determinowanych różnym podłożem narodowym, religijnym i kulturowym
2. posiadać umiejętności merytorycznego argumentowania, z wykorzystaniem własnych poglądów i poglądów innych autorów, oraz formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań.
3. mieć świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumieć potrzebę ciągłego samokształcenia; potrafić inspirować i organizować proces uczenia się innych osób.
aktywność studenta nakład pracy studenta w godz.
udział w zajęciach - 30
samodzielna lektura 60
suma godzin 90
liczba ECTS 90 godz./30 = 3
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: