Nowożytne źródła archiwalne WNHS-AZD-SemLMP
wybór tematu pracy, zapoznanie studentów z metodyką pisania prac dyplomowych, dyskusja nad elementami pracy, sfinalizowanie i redakcja pracy dyplomowej
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2022/23_L: obecność na zajęciach 30 godz. przygotowanie materiałów i napisanie pracy 12 pkt | W cyklu 2023/24_L: uczestnictwo w zajęciach, przygotowanie zleconych zadań 30 godz., kwerenda, zgromadzenie materiałów, przygotowanie pracy. | W cyklu 2024/25_L: uczestnictwo w zajęciach, przygotowanie zleconych zadań 30 godz. (2 pkt), kwerenda, zgromadzenie materiałów, przygotowanie fragmentów pracy (4 pkt) | W cyklu 2022/23_Z: uczestnictwo w zajęciach, przygotowanie zleconych zadań 30 godz. (2 pkt), kwerenda, zgromadzenie materiałów, przygotowanie fragmentów pracy (4 pkt) |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
AZD1_U02 - Potrafi samodzielnie formułować i analizować problemy badawcze, a także samodzielnie wyszukiwać specjalistyczną literaturę i
opracowania z zakresu archiwistyki i nauk o zarządzaniu
AZD1_U13 - Posiada umiejętność przygotowywania typowych prac pisemnych w języku polskim z wykorzystaniem podstawowych pojęć z zakresu
archiwistyki i zarządzania dokumentacją
AZD1_U15 - Posiada umiejętności przygotowania typowych prac pisemnych w
zakresie historii, zarówno na temat zagadnień ogólnych, jak i szczegółowych
AZD1_K01 - Uczestniczy w życiu kulturalnym i społecznym, korzystając z różnych mediów i uwzględniając ich zróżnicowane formy oraz wzbogacając je
AZD1_K03 - Potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonych przez siebie i innych zadań
AZD1_K09 - Ma przekonanie o sensie, wartości i potrzebie realizacji misji
historyka w społeczeństwie. Jest gotowy do podejmowania wyzwań
zawodowych i społecznych
praca własna studenta i prezentacja oraz omawianie kolejnych etapów pracy
Kryteria oceniania
omówienie kolejnych fragmentów pracy, systematyczność ich przygotowania
Literatura
- Pawlik Kazimierz, Zenderowski Radosław, Dyplom z Internetu. Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?, Warszawa 2010/2011.
- Zenderowski Radosław, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2005.
Przewodnik antyplagiatowy:
dr Natalia Kohtamäki, Praktyczny przewodnik antyplagiatowy (online) https://usosweb.uksw.edu.pl/instrukcje/Praktyczny_przewodnik_antyplagiatowy_NKohtamaki.pdf
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: