Seminarium licencjackie WNHS-AR-SL
W zasadniczej części zajęcia sprowadzają się do dyskusji na temat w wystąpień uczestników, prezentujących postępy w powstawaniu prac licencjackich. Zgodnie z tym założeniem spotkania mają sprzyjać refleksji nad prezentowanymi zagadnieniami. Zadaniem prowadzących seminarium jest opieka nad procesem powstawania pracy licencjackiej: poprawnością stylu i właściwym konstruowaniem aparatu naukowego, adekwatnym do potrzeb, a także układaniem planu pracy. Obowiązkiem prowadzących jest też czuwanie nad tworzeniem konstrukcji pracy, właściwym doborem argumentów i poprawnym formułowaniem wniosków.
W cyklu 2023/24_Z:
W zasadniczej części zajęcia sprowadzają się do dyskusji na temat w wystąpień uczestników, prezentujących postępy w powstawaniu prac licencjackich. Zgodnie z tym założeniem spotkania maja sprzyjać refleksji nad prezentowanymi zagadnieniami. Zadaniem prowadzących seminarium jest opieka nad procesem powstawania pracy licencjackiej: poprawnością stylu i właściwym konstruowaniem aparatu naukowego, adekwatnym do potrzeb układaniem planu pracy. Obowiązkiem prowadzących jest też czuwanie nad tworzeniem konstrukcji pracy, właściwym doborem argumentów i poprawnym formułowaniem wniosków. |
W cyklu 2023/24_L:
Seminarium licencjackie dla kierunków archeologia i ZDK. Preferowane tematy związane z kulturą i archeologią średniowiecza i nowożytności oraz tradycyjnego budownictwa. |
W cyklu 2024/25_Z:
W zasadniczej części zajęcia sprowadzają się do dyskusji na temat w wystąpień uczestników, prezentujących postępy w powstawaniu prac licencjackich. Zgodnie z tym założeniem spotkania maja sprzyjać refleksji nad prezentowanymi zagadnieniami. Zadaniem prowadzących seminarium jest opieka nad procesem powstawania pracy licencjackiej: poprawnością stylu i właściwym konstruowaniem aparatu naukowego, adekwatnym do potrzeb układaniem planu pracy. Obowiązkiem prowadzących jest też czuwanie nad tworzeniem konstrukcji pracy, właściwym doborem argumentów i poprawnym formułowaniem wniosków. |
W cyklu 2024/25_L:
Seminarium licencjackie dla kierunków archeologia i ZDK. Preferowane tematy związane z kulturą i archeologią średniowiecza i nowożytności oraz tradycyjnego budownictwa. |
W cyklu 2025/26_L:
Seminarium licencjackie dla kierunków archeologia i ZDK. Preferowane tematy związane z kulturą i archeologią średniowiecza i nowożytności oraz tradycyjnego budownictwa. |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2019/20_L: E-Learning z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2025/26_L: | W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2024/25_Z: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: | W cyklu 2025/26_Z: |
Efekty kształcenia
Student:
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności badawcze kierując się wskazówkami opiekuna naukowego.
Potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi, paradygmatami badawczymi i pojęciami właściwymi dla archeologii w typowych sytuacjach profesjonalnych.
Potrafi porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych, ze specjalistami w zakresie archeologii i dziedzin współpracujących z archeologią oraz zarządzania dziedzictwem kulturowym, w języku polskim i angielskim.
Rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania swoich umiejętności językowych oraz potrafi samodzielnie wykorzystywać w tym celu dostępne mu źródła. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty ogólne i specjalistyczne.
Literatura
W cyklu 2023/24_Z:
Zależnie od potrzeb indywidualnych, związanych z tematem pracy |
W cyklu 2023/24_L:
Dostosowana do przygotowywanego tematu |
W cyklu 2024/25_Z:
Zależnie od potrzeb indywidualnych, związanych z tematem pracy |
W cyklu 2024/25_L:
Dostosowana indywidualnie do przygotowywanego tematu |
W cyklu 2025/26_L:
Dostosowana indywidualnie do przygotowywanego tematu |
Uwagi
W cyklu 2023/24_Z:
Zajęcia w trybie stacjonarnym piątek 13.15 sala 422 bud. 23 |
W cyklu 2024/25_L:
Brak |
W cyklu 2025/26_L:
Brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: