Prahistoria świata: epoka brązu i wczesna epoka żelaza WNHS-AR-PŚEBŻc
Ćwiczenia wspomagają wykłady kierunkowe dotyczące chronologii epoki brązu i wczesnej epoki żelaza. Omówieniem różnych stanowisk i zagadnień dotyczących archeologii omawianej epoki bazujące na pracy własnej studentów z materiałem archeologicznym.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Definiuje metody badań i problemy charakterystyczne dla epoki brązu i wczesnej epoki żelaza (AR1_W01)
Definiuje społeczności epoki brązu i wczesnej epoki żelaza i różnice w ich kulturze materialnej (AR1_W06)
Umie analizować zabytki metalowe i ceramiczne charakterystyczne dla epoki kamienia (AR_W13, AR1_W10)
Prowadzi kwerendę biblioteczną i samodzielnie pogłębia wiedzę na szczegółowy temat związany z epoką brązu lub wczesną epoką żelaza (AR1_U04)
Kryteria oceniania
Ocena końcowa na podstawie prezentacji na zadany temat
• na ocenę bardzo dobrą – student definiuje wszystkie pojęcia oraz opisuje kulturę materialną i taksonomię epoki brązu i wczesnej epoki żelaza
• na ocenę dobrą – student definiuje większość pojęć oraz opisuje kulturę materialną i taksonomię epoki brązu i wczesnej epoki żelaza
• na ocenę dostateczną – student definiuje niektóre pojęcia oraz kulturę materialną i taksonomię epoki brązu i wczesnej epoki żelaza
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: