Programowanie strukturalne w C WM-MA-Z-PSC
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu podstaw programowania strukturalnego. Podczas zajęć studenci zapoznają się z podstawowymi konstrukcjami języka C oraz pojęciami używanymi w językach programowania. Nabywają umiejętność pisania prostych algorytmów, uruchamiania i testowania prostych programów. Nauczą się również właściwego stylu programowania.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2023/24_L: E-Learning | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: | W cyklu 2020/21_L: |
Efekty kształcenia
WYKŁAD
Student:
W1 - zna składnię oraz semantykę podstawowych instrukcji w języku C, zna i rozpoznaje podstawowe pojęcia związane z językiem programowania (m.in. typ, zasięg, czas życia) (MA1_W08),
W2 - zna i rozumie paradygmat programowania strukturalnego: podział programu na hierarchiczny układ bloków (MA1_W08),
W3 - zna i rozumie konstrukcje prostych algorytmów (MA1_W08).
LABORATORIA
Student
U1 - stosuje właściwe nazewnictwo zmiennych, estetykę tekstową, komentarze, używa stałych (MA1_U25),
U2 - potrafi posługiwać się przyswojoną wiedzą w samodzielnej pracy nad tworzeniem programów w języku C (MA1_U26).
U3 - potrafi tworzyć, uruchamiać i testować proste programy zapisane w języku C (MA1_U27)
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: