Podstawy dydaktyki matematyki WM-MA-SP-PDM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
X1A_W01X1A_W03
MA1_W01MA1_W04
przedstawia koncepcje teoretyczne wyjaśniające procesy poznania matematycznego
X1A_K01 X1A_K06X1A_K07
MA1_K01MA1_K07
podchodzi profesjonalnie do nauczania matematyki
Literatura
Aronson E., Wieczorkowska G., Zasady działania naszego umysłu, materiały Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji (COME), U.W. 2000
Bronsztejn I. N., Siemiendiajew K. A., Matematyka, Poradnik encyklopedyczny, PWN, Warszawa 1998
Bronsztejn I. N., Siemiendiajew K. A., Musioł G., Muhlig H., Nowoczesne kompendium matematyki, PWN, Warszawa 2004
Brudnik E., Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie, przewodnik po metodach aktywizujacych, Oficyna Wydawnicza Nauczycieli
Guedj D., Twierdzenie papugi, Albatros, Warszawa 2003
Mikołajczyk M.,(red) Udane projekty dla gimnazjum, PWN, 2003
Niemierko B., Pomiar wyników kształcenia, WSiP, Warszawa 1999
Niemierko B. Między oceną szkolną a dydaktyką, Bliżej dydaktyki, WSiP, Warszawa 2001
Siwek H., Dydaktyka Matematyki, WSiP, Warszawa 2005
Niemierko B., Kształcenie szkolne, Podręcznik skutecznej dydaktyki, Wydawnictwa Akademickie i profesjonalne, Warszawa 2007
Taraszkiewicz T., Jak uczyć lepiej? Czyli refleksyjny praktyk w działaniu, CODN, Warszawa 2000
Turnau S., Wykład o nauczaniu matematyki, PWN, Warszawa 1980
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: