Przedmiot nie jest aktualnie prowadzony!
Punkty ECTS:
brak danych
Język:
polski
Organizowany przez:
Wydział Matematyczno-Przyrodniczy. Szkoła Nauk Ścisłych
Zaawansowane systemy graficzne WM-I-ZSG
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
E-Learning
E-Learning (pełny kurs)
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
nie dotyczy
Poziom przedmiotu
podstawowy
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
I2_W10
I2_W11
I2_U09
I2_K01
Typ przedmiotu
obowiązkowy
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
identyfikuje metody renderingu i charakteryzuje zasady ich działania
formułuje algorytmy bufora Z, śledzenia promieni oraz objaśnia techniki globalnego oświetlenia
dobiera odpowiednie techniki renderowania do konkretnych zagadnień graficznych, w
oparciu o zdobytą wiedzę
ma świadomość złożoności oraz zależności wybranych algorytmów renderowania oraz jest
zdolny do wyboru odpowiednich narzędzi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: