Wprowadzenie do grafiki komputerowej WM-I-Z-S1-E5-WGK
- https://e.uksw.edu.pl (w cyklu 2025/26_Z)
Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu podstaw grafiki komputerowej. Na zajęciach studenci zapoznają się z przykładowymi narzędziami obróbki graficznej oraz poznają zasady działania towarzyszących im mechanizmów.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
konwersatorium
Student:
W1 - zna i rozumie zasady działania grafiki komputerowej (I1_W02)
W2, W3 - zna i rozumie konstrukcje oraz zasadę działania narzędzi dostępnych w używanym oprogramowaniu (I1_W05, I1_W07)
laboratoria
Student
U1 - potrafi pozyskiwać wiedzę ze wskazanej dziedziny we własnym zakresie (I1_U16)
U2 - posługuje się przyswojoną wiedzą w samodzielnej pracy z obróbką obrazu (I1_U18)
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: