Warsztaty przedsiębiorczości WM-I-WP
Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości mają na celu pokazanie studentom, jak wielu obszarów dotyczy prowadzenie działalności gospodarczej. Mają im uzmysłowić i pokazać, że sam dobry pomysł nie wystarczy, aby przetrwać na rynku i z sukcesem prowadzić działalność gospodarczą. Dlatego przedsiębiorca musi myśleć i działać na wielu płaszczyznach jednocześnie.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2022/23_L: E-Learning | W cyklu 2020/21_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_L: E-Learning | W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) | W cyklu 2023/24_L: E-Learning | W cyklu 2019/20_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2020/21_L: | W cyklu 2024/25_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: | W cyklu 2019/20_L: |
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie:
W1 zasady funkcjonowania przedsiębiorstw oraz pojęcia ryzyka w działalności gospodarczej (I2_W09, I2_W12),
Student umie:
U1 dokonać całościowej oceny podejmowanych decyzji (I2_U10),
U2 przeanalizować korzystne i niekorzystne warunki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw, również poprzez analizę szerszego kontekstu (I2_U10),
U3 ocenić ryzyko, koszty, zalety i wady podejmowanych decyzji, bronić swoich argumentów w dyskusji i konfrontować je z opiniami innych(I2_U10),
U4 analizować i wyciągać konkretne wnioski ze znalezionego materiału (opracowań, danych statystycznych) (I2_U10),
U5 samodzielnie znaleźć potrzebne do analizy dane (I2_U10).
Student posiada kompetencje:
K1 współpracy w grupie (I2_K05),
K2 krytycznej oceny pojmowanych decyzji (I2_K05),
K3 przygotowania pracy zaliczeniowej i przeprowadzenia analizy, oceny możliwości jej wykonania w rzeczywistości (I2_K05),
K4 wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce (I2_K05).
Kryteria oceniania
Ocena 2,0 - Student nie zna podstawowych zagadnień związanych z otoczeniem przedsiębiorstw. Nie rozumie i nie potrafi analizować zjawisk dotyczących sektora przedsiębiorstw, nie posługuje się podstawowymi pojęciami a jego wiedza nie jest uporządkowana. Student zbyt często popełnia błędy, a jego wiedza i umiejętności są na niewystarczającym poziomie merytorycznym. Student nie wykonał projektu.
Ocena 3,0 - Student zna podstawowe zagadnienia związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami jednak ta wiedza nie jest uporządkowana. Student często popełnia błędy, a jego wiedza i umiejętności są na dostatecznym poziomie merytorycznym. Student wykonał projekt, który zawiera wiele błędów, nie zachował dokładnej struktury pracy nie uwzględnił wiele elementów w projekcie, które miały się tam znaleźć.
Ocena 3,5 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami w stopniu zadowalającym. Student popełnia błędy, jednak jego wiedza i umiejętności są na akceptowalnym poziomie merytorycznym. Student wykonał projekt, który zawiera wiele błędów, nie zachował dokładnej struktury pracy nie uwzględnił wszystkich elementów w projekcie, które miały się tam znaleźć.
Ocena 4,0 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami w stopniu dobrym. Student może popełniać przy tym nieliczne błędy, jednak jego wiedza i umiejętności są na odpowiednim poziomie merytorycznym. Student wykonał projekt, który zawiera błędy, nie zachował dokładnej struktury pracy, ale uwzględnił wiele elementów w projekcie, które miały się tam znaleźć.
Ocena 4,5 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, posługuje się podstawowymi pojęciami na wysokim poziomie. Student rzadko popełnia błędy. Jego wiedza i umiejętności są na wysokim poziomie merytorycznym. Student wykonał projekt, który zawiera nieliczne błędy, zachował struktury pracy i uwzględnił elementy w projekcie, które miały się tam znaleźć - całość zadnia została wykonana z niewielkimi błędami
Ocena 5,0 - Student zna podstawowe kategorie związane z otoczeniem przedsiębiorstw. Rozumie i analizuje zjawiska dotyczące sektora przedsiębiorstw, oraz bezbłędnie posługuje się podstawowymi pojęciami. Student nie popełnia błędów. Jego wiedza i umiejętności są na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Student bezbłędnie wykonał projekt, zachował wzorowo strukturę i układ pracy, nie popełnił żadnych błędów.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: