Pracownia dyplomowa 1(II stopień) WM-I-S2-E3-PD1
Celem przedmiotu jest przygotowanie pracy magisterskiej, w szczególności jej planu i przeglądu literatury związanej z pracą.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2026/27_Z: E-Learning | W cyklu 2023/24_Z: E-Learning | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2024/25_Z: E-Learning | W cyklu 2025/26_Z: E-Learning |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
W cyklu 2026/27_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- udział w konsultacjach 4 h,
- przygotowanie do zajęć 11 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS | W cyklu 2023/24_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- przygotowanie do zajęć 15 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS | W cyklu 2021/22_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- przygotowanie do zajęć 15 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS | W cyklu 2020/21_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- przygotowanie do zajęć 15 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS | W cyklu 2022/23_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- przygotowanie do zajęć 15 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS | W cyklu 2024/25_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- przygotowanie do zajęć 15 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS | W cyklu 2025/26_Z: Szacunkowy nakład pracy studenta:
- uczestnictwo w zajęciach 10 h,
- udział w konsultacjach 4 h,
- przygotowanie do zajęć 11 h,
razem 25 h, co odpowiada 1 ECTS |
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2026/27_Z: | W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2021/22_Z: | W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: | W cyklu 2024/25_Z: | W cyklu 2025/26_Z: |
Efekty kształcenia
Student:
W1 - wyjaśnia teoretyczne podstawy oraz zastosowania informatyki i technologii informatycznych w obszarze tematyki pracy magisterskiej (I2_W01, I2_W02),
W2 - interpretuje prawidłowości i procesy związane z tematyką pracy magisterskiej (I2_W03),
U1 - prezentuje postępy pracy, w tym wykorzystanie wiedzy pozyskanej z literatury oraz jej zastosowanie do rozwiązywania problemów związanych z tematyką pracy magisterskiej (I2_U02, I2_U07),
U2 - pozyskuje, integruje i interpretuje informacje z literatury i innych źródeł, formułując wnioski oraz opinie (I2_U11),
U3 - dokonuje krytycznej analizy literatury, w tym anglojęzycznej, dotyczącej problematyki pracy magisterskiej (I2_U12),
K1 - aktywnie prowadzi dyskusję dotyczącą problematyki pracy magisterskiej (I2_K01),
K2 - identyfikuje ograniczenia stosowanych rozwiązań w kontekście projektu magisterskiego (I2_K01).
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: