Seminarium licencjackie 1 WM-I-S1-E5-SEMLIC1
Celem głównym seminarium jest przygotowanie pracy licencjackiej. Student zapoznaje się tematyką, w ramach której wykonuje swoją pracę licencjacką i poszerza wiedzę w zakresie wybranej specjalizacji. Ponadto celem przedmiotu jest wsparcie studenta w przygotowaniu pracy licencjackiej. Studenci przygotowują i wygłaszają referaty związane z tematyką ich prac licencjackich oraz biorą udział w dyskusjach. Studenci omawiają wyniki przeprowadzonych obserwacji, badań i eksperymentów, dyskutują nad zastosowaną metodyką.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
U1 Student potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów związane z tematyką pracy licencjackiej wykorzystując adekwatny do tematu język nauk informatycznych (I1_U01).
U3 Student potrafi pozyskiwać informacje z literatury, Internetu oraz innych źródeł, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie w tematyce związanej z pracą licencjacką (I1_U14).
U2 Student potrafi prezentować wyniki swoich prac (I1_U14).
U4 Student potrafi samodzielnie pogłębiać wiedzę w tematyce pracy licencjackiej (I1_U16).
K1 Student jest gotów do rozgraniczania zagadnień dla niego zrozumiałych i niejasnych dla niego (I1_K01, I1_K08).
K2 Student jest gotów do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub zrozumieniu zagadnień niejasnych (I1_K02).
K1 Student jest gotów do stosowania zasad etyki i ochrony własności intelektualnej podczas przygotowywania referatów dotyczących tematyki pracy licencjackiej (I1_K04).
Kryteria oceniania
Dla wszystkich efektów przyjmuje się następujące kryteria oceny we wszystkich formach weryfikacji:
ocena 5: osiągnięty w pełni (bez uchwytnych niedociągnięć),
ocena 4,5: osiągnięty niemal w pełni i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 4: osiągnięty w znacznym stopniu i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3,5: osiągnięty w znacznym stopniu – z wyraźną przewagą pozytywów – i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 3: osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją i nie są spełnione kryteria przyznania wyższej oceny,
ocena 2: nie został osiągnięty dla większości przypadków objętych weryfikacją.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: