Seminarium chemiczne WM-CH-427
1. Zajęcia organizacyjne
2. Prezentacja wybranego materiału.
3. Prezentacja wybranego materiału.
4. Prezentacja wybranego materiału.
5. Prezentacja wybranego materiału.
6. Prezentacja wybranego materiału.
7. Prezentacja wybranego materiału.
8. Prezentacja wybranego materiału.
9. Prezentacja wybranego materiału.
10. Prezentacja wybranego materiału.
11. Prezentacja wybranego materiału.
12. Prezentacja wybranego materiału.
13. Prezentacja wybranego materiału.
14. Prezentacja wybranego materiału.
15. Prezentacja wybranego materiału.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Dla wykładu i ćwiczeń:
EK1. Rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią
EK2. Przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową
EK3. Odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji
EK4. Ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów
Opis ECTS:
uczestnictwo w zajęciach: 30h
przygotowanie do zajęć: 0h
przygotowanie do weryfikacji: 17h
konsultacje z prowadzącym: 3h
Razem 50h, 2 ECTS
Metody dydaktyczne: prezentacja
Metoda weryfikacji efektów kształcenia: prezentacja
Kryteria oceniania
Metody weryfikacji efektów kształcenia:
EK1-EK5: prezentacja
EK1:
5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią
4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie, lecz niekonsystentnie rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
2.0: weryfikacja nie wykazuje, że rozszerza swoją wiedzę o aktualne tematy związane z chemią, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę
EK2:
5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową
4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
2.0: weryfikacja nie wykazuje, że przedstawia w formie prezentacji wybrane zagadnienie, omawiając wybraną przez siebie literaturę naukową, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę
EK3:
5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji
4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
2.0: weryfikacja nie wykazuje, że odpowiada na pytania dotyczące prezentowanego materiału w dyskusji po prezentacji, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę
EK4:
5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów
4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę.
4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę.
3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie, lecz niekonsystentnie ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę
2.0: weryfikacja nie wykazuje, ocenia krytycznie (w formie pisemnej) wystąpienia kolegów, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę
Ocena końcowa x jest wyznaczana na podstawie wartości st(w)= 5, jeśli 4,5 < w; st(w)= 4,5, jeśli 4,25 < w ≤ 4,5; st(w)= 4, jeśli 3,75 < w ≤ 4,25; st(w)= 3,5, jeśli 3,25 < w ≤ 3,75; st(w)= 3, jeśli 2,75 < w ≤ 3,25; st(w)= 2, jeśli w ≤ 2,75 oraz na bazie podanej niżej reguły: ● jeśli każda z ocen końcowych za zajęcia powiązane jest pozytywna i ich średnia wynosi y, to x wyznacza się ze wzoru x=st((y+z)/2), gdzie z jest średnią ważoną ocen z przeprowadzonych weryfikacji, w których wagi ocen z egzaminów wynoszą 2, a wagi ocen z innych form weryfikacji są równe 1 ● jeśli choć jedną oceną końcową z zajęć powiązanych jest 2 lub nzal, to x=2.
)
Literatura
Literatura podstawowa:
1. Publikacje dobrane do omawianego materiału
Literatura uzupełniająca:
1. Publikacje dobrane do omawianego materiału
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: