Brak rozeznania oceniającego WK-P-BRO
Wykład obejmuje następujący zakres tematów: pojęcie rozeznania oceniającego; poważny brak rozeznania oceniającego; istotne prawa i obowiązki małżeńskie; dowodzenie poważnego braku rozeznania oceniającego.
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning | W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy:
EK 1 - student zna podstawową terminologię z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
EK 2 - student posiada wiedzę pozwalająca mu na scharakteryzowanie wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
W zakresie umiejętności:
EK 3 - student potrafi interpretować normy prawne z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
EK 4 - student potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografię z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
W zakresie kompetencji:
EK 5 - student potrafi zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie treści z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
EK 6 - student aktywnie angażuje się podczas prowadzonych zajęć.
ECTS [1 ECTS - 30 (25) godz.]
- udział w wykładzie - 5 godz.
- przygotowanie do zajęć - 15
- przygotowanie do testu - 30
- konsultacje - 5
Suma godzin: 55, Liczba ECTS: 2
Kryteria oceniania
W zakresie wiedzy:
- nzal - student nie zna podstawowej terminologii z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego; nie posiada wiedzy pozwalającą mu na scharakteryzowanie wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
- zal - student zna podstawowa terminologie z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego; posiada wiedzę pozwalającą mu na scharakteryzowanie wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
W zakresie umiejętności:
- nzal - student nie potrafi interpretować norm prawnych z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego; nie potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografii z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
- zal - student potrafi interpretować normy prawne z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego; potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografię z zakresu wady zgodny
małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego.
W zakresie kompetencji:
- nzal - student nie potrafi zaplanować i zorganizować indywidualnej pracy mającej na celu przyswojenie treści z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego; nie angażuje się podczas prowadzonych zajęć.
- zal - student potrafi zaplanować i zorganizować indywidualna pracę mającą na celu przyswojenie treści z zakresu wady zgodny małżeńskiej dotyczącej braku rozeznania oceniającego; angażuje się podczas prowadzonych zajęć.
Literatura
1. W. Góralski, Małżeństwo kanoniczne, Warszawa 2011, s. 148-158.
2. W. Góralski, G. Dzierżon, Niezdolność konsensualna do zawarcia małżeństwa kanonicznego, Warszawa 2001, s. 147-190.
3. W. Góralski, Brak wystarczającego używania rozumu jako tytuł nieważności małżeństwa (kan. 1095, n. 1), Ius Matrimoniale 1 (1990), s. 20-32.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: