Zarządzanie wizerunkiem firmy WH-KUZ-II-1-ZarzWizF
1. Zajęcia organizacyjne
2. Wprowadzenie do zagadnień, związanych z budowaniem wizerunku.
3. Co to jest marka i jak się ją buduje?
4. Art branding.
5. Marka na 4 sposoby.
6. Personal branding.
7. Zarządzanie wizerunkiem w czasach kryzysu.
8. Budowanie marki poprzez opowieść.
9. Budowanie relacji z klientami, także on-line.
10. Rebranding, w tym rebranding identyfikacji wizualnej UKSW.
11. Logo dla firmy.
12. Budowanie marki narodowej.
13.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
„Zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, synchronicznej na platformie MSTeams.
Obecność obowiązkowa na zajęciach on-line, dopuszczalne dwie nieobecności, przygotowanie projektu na zaliczenie/ drobnych prac podczas semestru/aktywność na zajęciach.
Literatura
Materiały dydaktycznych do nauczania asynchronicznego zostały umieszczone na platformie Moodle.
Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004:
rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów
III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały
V - Marki na arenie globalnej
VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm
VIII - Branding narodowy
IX - Jak zbudować i utrzymać markę
Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały:
I - Widoczność marek
II - Architektura marki
III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding
IV - Marka jako bogactwo korporacyjne
V - Budowanie programu brandingu
Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały:
I - Kraje jako marki
II - Marka narodowa a marka korporacyjna
V- Jak budować marki narodowe
Vi - Budowanie polskiej marki narodowej
Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały:
Czym jest branding?
Do kogo należy marka?
Proces rozwoju marki
Opowieść i marce, doświadczenie i emocje
Wartość marki
Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały:
I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj
II - Opowiedz mi o swojej firmie
III - Opowiedz mi swoją historię
Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012
Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: