Instytucje kultury, edukacja i animacja kulturowa WH-KUZ-I-1-InstKul
Zajęcia poświęcone będą zagadnieniom, związanym z szeroko pojętym funkcjonowaniem instytucji kultury w Polsce. Omówione zostaną zagadnienia związane z m.in. typologią instytucji kultury, finansowaniem, promocji, budowania wizerunku, polityce kulturalnej państwa, ustawie z 1991 roku, animacji i edukacji kulturalnej.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
KU1_W07 - posiada uporządkowaną wiedzę szczegółową w zakresie upowszechniania kultury, metod i warunków animacji życia kulturalnego i zarządzania kulturą;
KU1_U01 - potrafi korzystać z różnorodnych baz danych (w tym ze spisów bibliograficznych) w celu samodzielnego wyszukiwania literatury przedmiotu jako źródła wiedzy w zakresie nauki o kulturze oraz pokrewnych dyscyplin humanistycznych i społecznych
KU1_K03 - samodzielnie formułuje problem badawczy oraz decyduje o doborze metod i narzędzi badawczych w zakresie kulturoznawstwa oraz pokrewnych dyscyplin humanistycznych i społecznych
KU1_K04 - potrafi opracować wyniki własnych badań i zaprezentować je w formie pisemnej oraz ustnej
w sposób dowodzący posiadania umiejętności rozwiązywania problemów w zakresie
kulturoznawstwa
Kryteria oceniania
na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące funkcjonowania instytucji kultury, ma uporządkowaną wiedzę w tej dziedzinie;
na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące funkcjonowania instytucji kultury, ma nieuporządkowaną wiedzę w tej dziedzinie;
na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień dotyczących funkcjonowania instytucji kultury w Polsce, ma nieuporządkowaną wiedzę;
Praktyki zawodowe
Nie przewidziano.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: