Zarządzanie wizerunkiem firmy WH-KU-M-II-1-ZarzWiz
Celem zajęć jest przybliżenie studentom zagadnień związanych z zarządzaniem wizerunkiem firmy, budowaniem tożsamości, wizerunku i świadomości marki. Omówione zostaną zagadnienia związane m.in. z wizerunkiem osobistym i wizerunkiem pracodawcy, art brandingiem, strategią budowania marki.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
KU2_W09 - Zna w pogłębionym stopniu najważniejsze pojęcia,
teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem
przedmiotowym realizowanego modułu kształcenia
KU2_U08 - Potrafi samodzielnie planować i realizować proces
dokształcania się i doskonalenia kompetencji
zawodowych, a także inspirować i organizować
proces uczenia się innych osób, wykorzystując
KU2_K05 - Jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności
zdobytych podczas realizacji wybranego modułu
kształcenia przy planowaniu swej działalności
badawczej i zawodowej, odpowiadając na
zapotrzebowania społeczne i kierując się szeroko
rozumianym interesem publicznym.
Kryteria oceniania
na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem firmy, ma uporządkowaną wiedzę;
na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem firmy, ma nieuporządkowaną wiedzę;
na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień z zakresu zarządzania wizerunkiem firmy, ma nieuporządkowaną wiedzę; pobieżnie zna i częściowo rozumie mechanizmy brandingu.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Uwagi
W cyklu 2023/24_Z:
nie dotyczy. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: