Treści internetowe w praktyce (content writing, SEO PR, WCAG) WH-KU-M-II-1-TrInt
Celem zajęć jest:
- nabycie praktycznej wiedzy z zakresu public relations oraz zarządzania informacją
- umiejętność stosowania w praktyce trendów w komunikacji PR i marketingowej, także tych antycypujących kryzys, szacowania szans i zagrożeń oraz silnych i słabych stron (SWOT) w komunikacji, sytuowania działań PR w obszarze kultury medialnej, umiejętność tworzenia tekstów i komunikatów, planowania i prowadzenia działań content marketingowych
- pozyskanie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia treści komunikacyjnych, zasad tworzenia dobrego wizerunku organizacji, współczesnych reguł i trendów w PR
- nabycie praktycznych umiejętności sprawnego i profesjonalnego zarządzania komunikacją w social media
- nabycie wiedzy z zakresu pozycjonowania treści w internecie
- umiejętność tworzenia publikacji w social media w realnych kanałach komunikacyjnych
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2020/21_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2021/22_Z: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_Z: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
W cyklu 2020/21_Z: obowiązkowy | W cyklu 2021/22_Z: obowiązkowy | W cyklu 2022/23_Z: fakultatywny ograniczonego wyboru |
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020/21_Z: | W cyklu 2022/23_Z: |
Efekty kształcenia
KU2_W04
Zna mechanizmy funkcjonowania współczesnej komunikacji medialnej; rozumie ich uwarunkowania, mechanizmy oraz znaczenie dla konstruowania
przekazów medialnych, rozpoznaje rodzaje treści medialnych
KU2_U04
Potrafi komunikować się na specjalistyczne tematy związane z mechanizmami medialnymi prezentując je metodą case study przed całą grupą na przykładzie wybranej kampanii społecznej, dostosowując poziom swoich wypowiedzi do kompetencji interlokutorów.
KU2_U08
Potrafi samodzielnie planować i realizować proces doskonalenia kompetencji
komunikacyjnych, a także inspirować i organizować proces uczenia się innych osób w zespole, zachęcając do interakcji i dyskusji
KU2_K03
Jest gotów do wykorzystania swej wiedzy, zainteresowań oraz pasji do podjęcia praktycznych działań upowszechniających i promujących kulturę i jej wytwory kultury popularnej w postaci prezentacji multimedialnej, nagrania video oraz strategii komunikacyjnej
Kryteria oceniania
Na ocenę 3 – potrafi zdefiniować, czym jest odbiorca i przekaz w mediach społecznościowych, ale nie potrafi przygotować strategii komunikacyjnej, nie potrafi samodzielnie planować i realizować procesu doskonalenia kompetencji a zna jedynie podstawowe reguły, potrafi stworzyć tekst, który wypełnia częściowo zasady dostępności cyfrowej
Na ocenę 4 – zna model tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych (w tym SEO oraz content writing), podejmuje próby przygotowania takiej strategii w działań z marketingu internetowego dotyczącego organizacji lub/i projektu z dziedziny kultury, tworzy prezentację multimedialną, potrafi przygotować tekst wypełniający większość zasad dostępności cyfrowej
Na ocenę 5 – potrafi kompetentnie zaplanować strategię komunikacji internetowej, dobrać odpowiednie narzędzia internetowej komunikacji, umie posługiwać się SEO; umiejętnie analizuje obecność w mediach społecznościowych danego brandu, tworzy pełną i dobrze przemyślaną prezentację multimedialną, tworzy tekst wypełniający wszystkie zasady dostępności cyfrowej i potrafi go umiejętnie zastosować do różnych kanałów przekazu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: