Przedmiot nie jest aktualnie prowadzony!
Punkty ECTS:
brak danych
Organizowany przez:
Wydział Nauk Humanistycznych
PR, promocja, kształtowanie wizerunku WH-KU-M-II-1-PRProm
Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych).
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
nie dotyczy
Poziom przedmiotu
podstawowy
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
KJ-spec1_W05
KJ-spec1_W09
KJ-spec1_U05
KJ-spec1_K02
KJ-spec1_K04
Typ przedmiotu
obowiązkowy
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach. Wykonywanie zadań podczas zajęć i zadań domowych .
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Barbara Rozwadowska, Public Relations.
Content marketing po polsku.
Joanna Wrycza- Bekier, Fasttext lub Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: