Język reklamy WH-KU-M-II-1-JezRekl
Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Studencie poznają sposób oceny skuteczności reklamy.
Zajęcia będą mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych, środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć.
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Obecność na zajęciach, aktywny udział w zajęciach, wykonywanie zadań podczas zajęć i prac domowych .
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Marek Kochan, Slogan w reklamie i polityce.
Aleksandra Radziewska, Preagmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych.
Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż.
Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: