Język reklamy WH-KU-M-II-1-JReklam
Zajęcia są poświęcone językowi reklamy, służą kształceniu u studentów umiejętności opisu, analizy i krytycznej oceny języka przekazów reklamowych.
W trakcie zajęć studenci:
- poszerzają wiedzę o strukturze języka polskiego;
- rozwijają znajomość słownictwa opisującego, waloryzującego i oceniającego;
- pogłębiają znajomość własnego języka w zakresie elastyczności morfologicznej polszczyzny;
- uczą się opisywać i analizować elementy językowe w przekazach reklamowych;
- poszerzają wiedzę o mechanizmach perswazji językowej i manipulacji;
- rozwijają kreatywność językową podczas analizy kształtu językowego przekazów reklamowych oraz prób tworzenia własnych tekstów o charakterze reklamowym.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/24_Z: | W cyklu 2021/22_Z: |
Efekty kształcenia
W zakresie KU2_W10: Student zna pojęcia związane z analizą językową i strukturą języka polskiego.
W zakresie KU2_U08: Student potrafi dokonać opisu i analizy języka przekazu reklamowego.
W zakresie KU2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i ich języka w przestrzeni społecznej.
Kryteria oceniania
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranego językowego przekazu reklamowego.
Na ocenę bdb student samodzielnie i umiejętnie analizuje język przekazu reklamowego.
Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje język przekazu reklamowego.
Na ocenę dst student analizuje język przekazu reklamowego korzystając z pomocy innych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: