Warsztat wydawcy WH-FPZ-M-II-2-WaWyd
Zajęcia o charakterze warsztatowym, konwersatoryjnym, które mają na celu zaznajomienie studentów z kolejnymi etapami procesu wydawniczego. Na zajęciach Studenci będą zapoznawać się z działalnością wydawnictwa oraz sposobami promocji książki. Główną metodą dydaktyczną jest praca indywidualna (bądź w zespole) na przygotowywanym materiale, dyskusja moderowana, burza mózgów, a także elementy wykładu podawczego.
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się
E-Learning
W cyklu 2021/22_L: E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy | W cyklu 2022/23_L: E-Learning (pełny kurs) |
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/23_L: | W cyklu 2021/22_L: | W cyklu 2023/24_L: |
Efekty kształcenia
EW_1 – omawia etapy procesu wydawniczego;
EW_2 – wymienia najważniejsze konkursy i nagrody literackie w Polsce;
EW_3 – wymienia festiwale literackie w Polsce;
EW_4 – rozpoznaje najważniejsze wydawnictwa w Polsce;
EW_5 – omawia sposoby promocji książek;
EU_1 - potrafi przygotować arkusz kalkulacyjny wydania książki;
EU_2 – pisze profil wydawnictwa;
EU_3 – dopasowuje formy promocji do konkretnej książki;
EU_4 – potrafi przygotować prezentację projektu wydawnictwa;
UK_1 - pracuje w grupie i w zespole;
UK_2 - uczestniczy w dyskusji, prezentuje swoje stanowisko;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: