Przygotowanie projektu zaliczeniowego WH-FPZ-M-II-2-PPrZal
Podczas zajęć i w trakcie pracy własnej student przygotowuje, zgodnie z wytycznymi wykładowcy praz zawartymi w literaturze przedmiotu,
dokument (10 stron plus bibliografia, strona tytułowa oraz załączniki) oraz na jego podstawie prezentację (do 10
minut), która stanowić będzie podsumowanie dokumentu pisemnego. W czasie zajęć pogłębione zostaną zagadnienia podejmowane
podczas poszczególnych przedmiotów, zgodnie z zainteresowaniami i potrzebami studentów.
W cyklu 2024/25_Z:
Podczas zajęć i w trakcie pracy własnej student przygotowuje, zgodnie z wytycznymi wykładowcy praz zawartymi w literaturze przedmiotu, |
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
zna na poziomie zaawansowanym pojęcia, teorie i zasady postępowania
zgodnie z praktyką i teorią nowoczesnego PR oraz komunikacji; prezentuje znajomość zagadnień omawianych na zajęciach wchodzących
w skład specjalizacji;
potrafi opracować wyniki własnych badań zgodnie ze standardami z obszaru PR i zaprezentować je w sposób zwięzły, atrakcyjny i
profesjonalny;
potrafi planować i organizować swoją pracę badawczą, a także w ramach
prac zbiorowych kierować innymi i planować działalność zespołu;
potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania
informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych z zakresu PR i komunikacji, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach modułu;
jest gotów do przestrzegania zasad etyki zawodowej PR-owca oraz do
prawidłowego identyfikowania dylematów zawodu pracownika działu PR i komunikacji;
jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas
realizacji modułu przy planowaniu i
działalności zawodowe w obszarze PR i komunikacji;
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę po 3 semestrze przy udziale interesariuszy
zewnętrznych; na podstawie prezentacji oraz pracy pisemnej (10 stron). Oceniana będzie zarówno zawartość merytoryczna
prezentacji, jak i sama prezentacja (do 10 minut), celem jest przygotowanie studenta do prezentacji podobnych dokumentów w sytuacjach
zawodowych.
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Barbara Rozwadowska, Public Relations. Teoria, praktyka, perspektywy, str. 87-106.
Anna Miotk, Badania w public relations. Wprowadzenie; rozdziały 2, 4,5, 6.
Alicja Waszkiewicz- Raviv, Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji; część II i V.
Wojciech Budzyński, Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość; rozdziały: 3,4,5,9.
David Meerman Scott, Nowe zasady marketingu i PR; rozdziały: część I: 2; część II: 8; część III: 10, 21.
Jacek Barlik, Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty; rozdział 1.
Uwagi
W cyklu 2024/25_Z:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: