Język reklamy i zaawansowany creative writing WH-FPZ-M-II-2-JezRek
Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Zajęcia będą
mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych,
środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy
reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć. Celem zajęć jest uwrażliwienie studenta na kreatywność reklamy i przekazów
perswazyjnych, w tym na aspekt wizualny, ale także pobudzenie kreatywności.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
zna na poziomie zaawansowanym pojęcia, teorie dotyczące reklamy i komercyjnych przekazów perswazyjnych;
potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez wykładowcę i w oparciu o wcześniejsze
doświadczenie, w szczególności uzupełniania
informacje podane podczas zajęć wykorzystując
wiedzę zdobytą w ramach specjalizacji i praktyki zawodowej lub edukacyjnej;
jest gotów do zastosowania wiedzy dot reklamy i komercyjnych przekazów perswazyjnych i umiejętności kreatywnego tworzenia oraz
analizowania tych przekazów zdobytych podczas
realizacji zajęć;
Kryteria oceniania
Oceniania ciągłe na podstawie prac wykonywanych przez studenta podczas zajęć oraz prezentacji prac domowych; wdrożenie do
oceniania koleżeńskiego i dawania konstruktywnej informacji zwrotnej.
Praktyki zawodowe
brak
Uwagi
W cyklu 2024/25_Z:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: