Storytelling, język w reklamie i promocji WH-FPZ-M-II-1-StRePr
Studenci podczas zajęć pracują metodami aktywnymi i w trakcie warsztatów poznają zasady tworzenia strategii komunikacyjnej w oparciu o storytelling, poznają i analizują przykłady wykorzystania storytellingu w biznesie, polityce, kampaniach społecznych. Poznają szerszy kontekst kulturowy storytellingu oraz szukają samodzielnie inspiracji w kulturze i literaturze, które mogą przydać się w konstruowaniu opowieści sprzedających idee lub produkty.
E-Learning
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych
Opis nakładu pracy studenta w ECTS
Poziom przedmiotu
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się
Typ przedmiotu
Wymagania wstępne
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student pozna podstawowe zagadnienia dotyczące wykorzystania storytellingu w pracy w komunikacji oraz promocji, nabędzie wiedze i umiejętności pozwalające na krytyczną ocenę kampanii wykorzystujących storytelling, pozna mocne i słabe strony tej techniki.
Kryteria oceniania
Ocenianie ciągłe, kształtujące, praca na zajęciach ma charakter projektowy, ocena koleżeńska.
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Marek Stączek, Storytelling, 2014.
V. Propp, Morfologia bajki.
https://paweltkaczyk.com/pl/jak-byc-lepszym-sprzedawca-uzyj-storytellingu/
https://sprawnymarketing.pl/blog/zasady-storytelling/
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-storytelling-6-typow-ciekawych-opowiesci
https://www.youtube.com/watch?v=nOVlRQvLa0c
https://www.youtube.com/watch?v=NpVzyaPGKSc
https://www.youtube.com/watch?v=v7pejPxznwY
Oraz teksty związane z tematyką zajęć i zainteresowaniem studentów.
Uwagi
W cyklu 2023/24_Z:
brak |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: